۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
کد خبر: ۵۵۸۵۲۲
آیت الله طبرسی:

دشمنان در صدد تخریب روحانیت در جامعه هستند | برای مشکلات طلاب چاره اندیشی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز روحانیت با وجود کمبود امکانات هدف هجمه بدخواهان و دشمنان است و در واقع دشمنان می خواهند ذهن مردم را نسبت به روحانیت تخریب کنند تا اهداف خود را پیش ببرند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار اعضای شورای عالی حوزه علمیه استان مازندران با مراجع تقلید و علما با اشاره به اهتمام ویژه علمای گذشته در کسب علم و ترویج معارف گفت: علمای شیعه هیچگاه در سخت ترین و بدترین شرایط دست از کسب علم و آموزش معارف الهی نکشیدند.

وی افزود: امروز روحانیت با وجود کمبود امکانات هدف هجمه بدخواهان و دشمنان است و در واقع دشمنان می خواهند ذهن مردم را نسبت به روحانیت تخریب کنند تا اهداف خود را پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که خیرین و دلسوزان برای کمک به حوزه های علمیه باید فعال تر شوند، اظهارداشت: باید برای مشکلات حوزه های علمیه و طلاب چاره اندیشی شود، پشتیبانی مردمی حوزه ها باید تقویت شود.

وی با اشاره به هماهنگی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مازندران در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها ادامه داد: آنچه تا کنون شورای عالی مدیریت مازندران تصویب کرده به صورت کامل اجرا شده است؛ خوشبختانه توافق خوبی بین اعضای شورای مازندران وجود دارد و این شورا در کشور زبانزد است.

رییس شورای عالی حوزه مازندران تأکید کرد: وحدت نظر خوبی وجود دارد و اعضای شورا افرادی انقلابی و دغدغه مند نسبت به حوزه و انقلاب هستند و تلاش ها برای پیشبرد برنامه های استان متمرکز است.

آیت الله طبرسی همچنین در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از مواضع انقلابی این مرجع تقلید ابراز داشت: خوشبختانه مرجعیت شیعی پشتوانه محکمی در دفاع از ولایت هستند و افتخار می کنیم که یک مرجع تقلید صاحب رساله و بسیار باسابقه در صحنه حضور دارد و پشتیبان ولایت فقیه است.

وی همچنین از حضرت آیت الله نوری همدانی برای حضور در نشست سالانه علمای استان مازندران که  قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می شود دعوت کرد./1323/

ارسال نظرات